سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 5   کل بازدیدها: 6181
 
من.....او
 
.
نویسنده: a.z(پنج شنبه 86/6/29 ساعت 1:35 عصر)


هیچ کس اشکی برای ما نریخت

                                                 هر که با ما بود از ما می گریخت

چند روزی ست حالم دیدنیست

                                               حال من از این و آن پرسیدنیست

گاه بر روی زمین زل می زنم

                                             گاه بر حافظ تفاءل می زنم

 حافظ دیوانه فالم را گرفت

                                              یک غزل آمد که حالم را گرفت:

ما زیاران چشم یاری داشتیم

                                             خود غلط بود آنچه می پنداشتی  



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این وبلاگ هک شد
من
.
یک او
گریز و درد

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
من.....او
a.z

|| لوگوی وبلاگ من ||
من.....او

|| اوقات شرعی ||